Tråd: Bocca 70%
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-07, 11:34   #28
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bocca 70%

Jeg har ikke spist noe sjokolade siden ...februar. Husker nesten ikke hvordan det smaker en gang. Jeg er fortsatt i en fase hvor jeg tester ting ut, og jeg tror nok at det kan stoppe opp vekttapet en del. Rett før jeg gikk over på Atkins så spiste jeg relativt mye mørk sjokolade...
Da jeg var hjemme forrige helg spiste jeg en liten bit av ostelokket på den fantastiske ostekaka til moren min, jeg ble helt cravings etterpå, og kunne ikke gjøre annet enn å stappe i meg ost, for å døyve sukkersuget. Og jeg som aldri har brydd meg om godteri i stor grad en gang.
Tror nok jeg står over Boccaen (som forresten betyr munn på italiensk ) og holder meg på 86% og oppover.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat