Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-07, 13:44   #1
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Rare ting som hindrer vektnedgang

Jeg er ikke så rutinert her inne på forumet at jeg vet helt sikkert om det er lurt med en slik tråd...?! - Meeen: prøver allikevel, jeg.

I de ulike bøkene og kostholdsfilosofiene våre nevnes det ulike ting som kan fungere som "partystoppere" i forhold til vektnedgang. Noen av tingene høres helt logiske ut i mine ører, andre gjør det IKKE.

Man kan bli veldig frustrert og demotivert av å stå fast på laaaange platåer hvor ingenting skjer hverken på vekta eller på målebåndet. Da vil man gjerne prøve en periode med å kutte ut ulike ting i kosten, for å se om det hjelper. Det blir mye prøving og feiling, og hvis ingenting hjelper til slutt så øker frustrasjonen omvendt proposjonalt med kuttet av de ulike matvarene. Da skal det brøtt-sterk psyke til for å holde ut!

Og når man så har kuttet ut alle de sannsynlige "partystopperne" og fremdeles ingenting skjer...... -hva da?!

Da må man prøve å være kreativ.
Tenkte kanskje folk kunne skrive inn sine rare partystoppere her?
Vi er jo så forskjellige.
De merkeligste ting kan gi seg utslag i folks kropper....

Min merkelige partystopper viste seg å være CHERRYTOMAT.
Straks jeg kuttet ut tomaten så var det slutt på mitt nesten fem uker lange steinharde
jæklige møkkadeprimerende duste-platå.

Sådesså!
Heheh!

Anyone else?
Noen merkeligere?

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.

Sist redigert av Nicpins : 08-04-07 kl 12:53. Årsak: Faktafeil
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat