Jeg er ikke så rutinert her inne på forumet at jeg vet helt sikkert om det er lurt med en slik tråd...?! - Meeen: prøver allikevel, jeg. I de ulike bøkene og kostholdsfilosofiene våre nevnes det ulike ting som kan fungere som "partystoppere" i forhold til vektnedgang. Noen av tingene høres helt logiske ut i mine ører, andre gjør det IKKE. Man kan bli veldig frustrert og demotivert av å stå fast på laaaange platåer hvor ingenting skjer hverken på vekta eller på målebåndet. Da vil man gjerne prøve en periode med å kutte ut ulike ting i kosten, for å se om det hjelper. Det blir mye prøving og feiling, og hvis ingenting hjelper til slutt så øker frustrasjonen omvendt proposjonalt med kuttet av de ulike matvarene. Da skal det brøtt-sterk psyke til for å holde ut! Og når man så har kuttet ut alle de sannsynlige "partystopperne" og fremdeles ingenting skjer...... -hva da?! Da må man prøve å være kreativ. Tenkte kanskje folk kunne skrive inn sine rare partystoppere her? Vi er jo så forskjellige. De merkeligste ting kan gi seg utslag i folks kropper.... Min merkelige partystopper viste seg å være CHERRYTOMAT. Straks jeg kuttet ut tomaten så var det slutt på mitt nesten fem uker lange steinharde jæklige møkkadeprimerende duste-platå. Sådesså! Heheh! Anyone else? Noen merkeligere?