Opprinnelig lagt inn av magdalena
Synes selv også de aller fleste passet,men ser på meg selv som en hypokonder .Er jeg ikke i form blar jeg straks i bøkene mine og leter etter en årsak .Orker nå ikke å tute foran en hoven lege i hvertfall.Burde tatt masse tester i og med at mora mi og mormor har brystkreft,men det får vente..Nå havnet jeg nå langt vekk fra temaet.Men det trenger da ikke alltid være noe,selv om symptomene er der,mener jeg.
Synes jeg kjenner meg igjen fra tidligere år jeg,leste legebøker opp og ned for å finne årsaken til hva som var i veien med meg Fant ikke noe spesifikt uten det at jeg trodde det var noe i veien med stoffskiftet. Legen fant selvfølgelig ikke noe galt der,men jeg hadde følelsen at noe var galt .Trøtt dårlig form,klarte ikke gå ned i vekt.allergisk pusteproblemer,deprimert mmmm.Og etterhvert også høyt blodtrykk.
Stort sett alle disse plagene er borte nå, etter å ha brukt Atkins kosthold siden Januar i fjor.
Nå har jeg ikke vært hos legen for å sjekke meg for insulinresistens for jeg var så møkka lei av å fly til legen etter disse blodtrykksgreiene,så jeg kjøpte meg en blodtrykksmåler og satte i gang på egenhånd.
Vet jeg burde vært der for en sjekk,men jeg har det helt opp i halsen.
Men kanskje det hadde vært en ide å ta en test for insulinresistens.?
|