Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-07, 22:51   #5
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Går jeg ned på denne dietten?

Opprinnelig lagt inn av artica, her.

har egentlig full peiling ass....vet jeg burde spise 1500 i hvert fall... men saken er at jeg vil NED fort.... og er vant til 500 kcal fra karbs hver dag, av og til mere....er ex-anoretiker, så så mye mat som 1500 er utenkelig for meg...

Det at du vil ned fort burde får varsellampene dine til å blinke. Du vet helt sikkert at det finnes ingen snarvei som er sunn for kroppen og at det beste er å ta på den riktige måten.

Det finnes mange her inne som har gått ned fort nok på lavkarbo, men kroppen trenger fett for å forbrenne fett og med det kaloriantall du skisserer så vil kroppen holde igjen livsnødvendig fett og tære på muskler og skjelett.. om du sulter deg så sulter du deg, det finnes ingen sunn måte å sulte kroppen på.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat