Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-07, 00:29   #89
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Grønnsaker - nødvendig eller ikke?

Mange interessante observasjoner her ja. Og det er jo godt at mine spede forsøk å ironi med hensyn til steinalderfolk og eskimoer ble oppfattet. Tok det med i en bisetning (parantes) fordi disse gruppene i tide og utide blir tatt med for å "bevise" at det ene eller det andre er/ikke er bra med kostholdet vårt. Noe jeg personlig finner underlig da de hverken lever lenger eller har vist seg å være spesielt sunne. Ut fra min begrensede kunnskap vil jeg påstå at begge folkeslags problemer (hvis det da fantes noen, -all den tid det de opplevde var ansett som "normalt" der og da) kom av ensidig og lite variert kost i perioder (sesongavhengig). Aha.... der var jeg igang igjen gitt. Nei, jeg lar den steinen ligge. Har sagt hva jeg har å si i sakens anledning. Og konklusjonen er fremdeles at hver og en må finne sin egen vei.