Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-07, 01:46   #14
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Går jeg ned på denne dietten?

Opprinnelig lagt inn av artica, her.

har alerede kontakt med lege og alt hjelpeapperat jeg er vist frisk på alle prøver og alt, så ikke noe som feiler meg..... vil bare vite om jeg kan gå ned i vekt av å være i ketose når fettprosenten er 7 %? i teorien liksom, hvis noen vet om man kan d, så svar.... tror ikke jeg skal gjøre d uansett, men er bare nysjerrig ...

Du kan ikke være frisk med en fettprosent på 7! Du sier også at du skal miste 7 % fett, så du kan ikke være seriøs. Du er undervektig også, og likevel skal du ned i vekt. Søk hjelp! Hvis du kødder så bør du ihvertfall søke hjelp! Dette er ett seriøst forum og spiseforstyrrelser er noe du ikke skal tulle med.