Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-07, 14:39   #18
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Går jeg ned på denne dietten?

Opprinnelig lagt inn av artica, her.

har egentlig full peiling ass....vet jeg burde spise 1500 i hvert fall... men saken er at jeg vil NED fort.... og er vant til 500 kcal fra karbs hver dag, av og til mere....er ex-anoretiker, så så mye mat som 1500 er utenkelig for meg...

Full peiling ? Dette var skremmende lesning. Du sulter og utmagrer kroppen din som en spesialist riktignok, og ingen her vil fortelle deg det du ønsker å høre. Jeg håper du tar til deg det Torkil, Iset, Georgine og de andre har skrevet her. Det du gjør er å ødelegge kroppen din, forbrenningen din for resten av livet. Du trenger en helt annen hjelp enn det vi kan gi deg her inne. Det du driver med har ingenting med lavkarbo kosthold å gjøre - og du er nok ikke ex-anorektiker. Du trenger hjelp av fagpersoner. Håper du får den hjelpen du trenger - ikke til å gå ned, men til å få et normalt forhold til mat og kosthold !