Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-07, 18:09   #8
Dolly
Seniormedlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 42
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bukplasikk før evt. svangerskap???

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jøss, det hadde jeg aldri godtatt?! Beklager, men hvor gammel er han? Jeg får helt hakeslepp.

ja men jeg føler ikke jeg kan tvinge han til å få flere barn når han ikke vil.. kanskje han vil senere men akurat nå vil han ikke ha flere barn.. det må jeg jo bare godta...

Tror han vil en gang i fremtiden.. men med 6 mnd uten søvn i det hele og bare tull så forstår jeg jo at han har fått skrekken og..

Han sier ofte at hvis trassen til snuppa skal vare til hun er 4 så vil han iallefall ikke ha flere barn..

Han er en person som ikke vil ha press på seg når det gjelder slike ting og det må jeg bare godta.. han vil iallefall ikke hvis det er mas..

Har ei veninne som og spør meg hver gang hvis jeg treffer henne alene og jeg sier at jeg ikke vil bli gravid før til neste år.. men at mannen er veldig i tvil.. og når vi er sammen med mennene og må hun alltid spør mannen min når vi skal ha flere barn.. og han blir irritert over maset og sier aldri.. så jeg vil jo ikke mase..

vil ikke ha barn for vi føler vi må.. men jeg vil at vi skal ha mulighet og overskudd og kjempelyst til å få et barn til begge 2 før vi får en til..

jeg kommer til å være sengeliggende store deler av svangerskapet neste gang for jeg har bare en halv livmor og veldig stor sjangs til å føde for tidlig,... fra uke 20 er livmoren min fullgått... og risikoen for for tidlig dobler seg for hvert svangerskap så jeg vil ikke at snuppe skal være superkrevende heller før jeg blir gravid igjen..

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat