Sv: Bukplasikk før evt. svangerskap???
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Selvsagt kan ingen tvinges til å bli foreldre mot sin vilje, men det er ikke poenget mitt heller. Poenget mitt er at dersom han hadde respekt for deg og ikke tenkt så A4 hadde han ikke TRENGT å bli tvunget eller mast på. Min mann leste diskusjonen nettopp og ble lei seg på dine vegne. Han sa han godt kunne komme på besøk til dere og stramme mannen din opp litt. 
Jeg vil ikke være frekk altså, og jeg håper ikke du slår meg ihjel fordi jeg sier det, men jeg hadde iallfall selv blitt veldig skuffet om min mann tenkte sånn. Problemet er jo at for deg er dette vedhenget et problem, og for at du skal få det fjernet må dere kanskje velge mellom å få et barn til NÅ eller å ikke få flere barn? Vil han at datteren deres skal vokse opp som enebarn fordi han ikke vil ha flere akkurat NÅ? Er han klar over at det muligens er for sent senere, at han kan komme til å angre? Hva er det som gjør at det er så farlig å få et barn til nå?
Jeg avsporer skikkelig her og beklager for det, jeg blir bare så lei meg på dine vegne og forstår ikke tankegangen hans.

Tusen takk for svar 
Og tusen takk for at du støtter meg...
Jeg får snakke med han om det når jeg har slanket meg det jeg skal og snakket med legen..
Håper jo at han endrer mening..
Noe han kanskje gjør
Det har seg sånn at jeg ble spådd i tarotkort av noen jeg ikke kjente som ikke visste om min livmor at jeg skulle bli gravid i begynnelsen av neste år
og at je kom til å føde littt for tidlig, men ikke veldig for tidlig.. og at jeg måtte belage meg på et svangerskap hvor jeg må holde sengen...
så jeg får se om det stemmer da.. alt det andre hun sa er jo det legene mine har sagt er vanlig når man har sånn livmor som jeg har... :P
så man skal ikke se vekk fra at han kommer til å ville ha et barn til..
|