Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-07, 20:28   #102
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Grønnsaker - nødvendig eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

Dette var ikke et svar til deg, Slaskalainen, men til Nille. At det ble postet her, er et resultat av at hennes svar lå inne på nettop denne tråden.

.

Ok! Sånn sett burde ikke hennes ide ha blitt lagt i denne tråden. Ble vel litt off-topic akkurat det. Begrepet vitenskaplig brukes nok noe vidt, men det er egentlig ikke noe negativt i det. Men det er en laaaang og annen diskusjon. Den (vt) er jo heller ikke alltid "enig med seg selv" og utdannelse innen noe er heller ingen garanti. I diskusjonen om man vedrørende diabetikere stiller begge sider (Diaforbundet vs DVP-gruppa)med hver sine eksperter med doktorgrader,som altså har veldig forskjellig syn på sakene. Enig at et slikt delforum blir for sært.

Nå har jeg vel ment å ha sett at ved spørsmål fra "vanlige" brukere så er det vel veldig sjelden at vi overivrige kaster oss ut på dypere diskusjoner, de sistnevnte oppstår nok mye mer direkte i egne tråder.
Tvertimot får de enkle råd.
Folk må også lære seg å ikke lese i slike tråder. Såpass kan man forvente.

Tillegg1:
Dessuten viser min erfaring at de aller aller fleste er veldig fornuftige og utvikler seg og klarer mye - når de vises tilit og de ikke blir undervurdert.
Men jeg har forståelse for forholdet - så absolutt. Slik at ingen skal misforstå noe av dette.
Tillegg1 slutt.

En illustrasjon:
Vi har jo i alminnelighet stemmerett her i landet fra 18-års alder, men ikke så mange av oss vet forskjell på penge- og finanspolitikk som politikerne gjerne kan diskutere - eller mekanismer bak rentebevegelser eller kronekursen. Likevel tar man en bestemmelse ut fra andre ting.
Man må også tenke slik her.

Dessuten bommer etter min mening Nille stort når hun sier at man skulle være ekspert for å uttale seg klart. Ok, men da må jo hele forumet legges ned. Sikkert velment, men ikke realistisk. Det er umulig å trekke grenser. Da måtte heller forumet reduseres til en spørrespalte med kun et ekspertpanel - hvem som var kvalifisert til det da..........


Z - var det info i "profilen" du savner.......


Sist redigert av slaskalainen : 09-04-07 kl 21:31. Årsak: se Tillegg1...
  Svar med sitat