Kan slutte meg helt til Iset - har selv hatt diverse sf i snart 35 år , og det er ikke noe jeg unner NOEN å oppleve. I tillegg har jeg en datter med det samme problemet som du har, så jeg kjenner meget godt til dette. Jeg håper virkelig at du får skikkelig hjelp, og ikke bare "kastes ut" uten skikkelig oppfølging etter et kort opphold? Ikke lett å endre tankegang og handlingsmønstre ved en slik sykdom nei... tror det er mange som ikke får den hjelpen de har behov for. For min egen del har lavkarbomat ført til at fokus på mat er helt borte. Spiser jeg høykarbomat, er suget straks tilbake.. For meg er det heldigvis ikke noe problem å holde meg til denne maten. Datteren min har prøvd å spise lavkarbo, men angsten for fett og kaloritelling sitter nok for sterkt ennå - maten kommer opp igjen uansett . Så noen vil nok ha god nytte av lavkarbo, mens andre kanskje er for syke til å greie dette på egen hånd.. Uansett, jeg ønsker deg alt godt, og håper at du kommer deg ut av dette helvetet og får det livet du har rett til - ser alt for godt hvordan det kan være når maten styrer hele livet - ikke noe å trakte etter.