Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-07, 00:34   #6
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken kur/filosofi?

Opprinnelig lagt inn av lilletrine, her.

Et lite tips: Jeg har lånt bøker på biblioteket (den eneste jeg venter på er bedre uten brød) om alle de diettene som jeg kunne tenke meg.
Nå holder jeg på sammenligner for å finne ut hvilken diett som passer akuratt meg.
Men nå er målet mitt å ikke gå opp i vekt, bli kvitt suget og føle meg mer opplagt.
Trenger egentlig ikke ta av så mye...det eneste er litt igjen på magen etter jeg fikk barn.
Men den er mer oppblåst...er litt utenom tråden nå, men om noen vet hvilken av diettene som hjelper en oppblåst mage så bare svar på det også

Uansett....svaret mitt til deg var at jeg tror det er lurt å låne endel bøker pluss lese her på de flotte ressurs sidene

Lykke til hva du enn måtte velge

Ps. "bedre uten brød" var på mammutsalget til bare 99,- Her har de den fortsatt så billig, på restesalget etter mammutsalget. (ikke sikkert de har de andre steder da )

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat