Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-07, 00:47   #1
wonderland
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 51
wonderland er på en erverdig vei

Hva gjør jeg galt?

Hei, etter å la lest en del tråder her inne og lese solskinshistorier for de som klarer å miste vekt med atkinsmetoden manner jeg meg opp til å spørre et par spm slik at det kanskje gåropp et par lys for meg..
Jeg begynte på ketolysekuren for ca 6mn siden, kom i ketose(utslag på stix) men gikk ikke ned i vekt enda jeg var nøye med karbohyrdatene. Tvert i mot ble jeg mere oppblåst og virket fastere men så fort at det gikk feil vei.. fikk til svar at jeg måtte gi det litt tid og at jeg ville miste vekt etterhvert.. dette skjedde ikke og jeg droppet ut av det opplegget og ga litt f i alt og merket at jeg ble ekstra aensitiv for karbohydrater da jeg begynte å spise brød..men så for et par mnd siden tenkte jeg at jeg skulle prøve atkins sin medode og etter å ha lest boken og satt eg inn i dette så kom jeg fort inn i ketose men det samme skjedde.. vekten gikk ikke ned, tvert i mot opp!! Så nå lurer jeg på om flere har opplevd lignende? og hva gjør jeg konkret? vekten er 15 kg mere enn den var i fjor sommer så dvs jeg har 15 kg overvekt. Forige uke var jeg på en konsultasjon ang mageplasikk noe som frister, men uansett så skulle jeg ha miste t noen kg først. dessutten så vil jeg helst gjøre det med kosthold enn med en operasjon..
Men klart dette er forvirrende.
men nå fikk jeg iallefall spørsmålet ut så dette får bli siste itvei før en evt operasjon..

wonderland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat