Opprinnelig lagt inn av photobscura, her. Min mor prøvde det, og ble ORANSJE!!!!!!! Synes heller ikke det høres så fint ut med en intens brunfarge, men men, det er kanskje min personlige smak... Så med mindre man synes det er lekkert å se ut som en gulerot, så skjønner jeg ikke helt hvorfor man ikke bare smører seg med en passelig solfaktor og rusler rundt i sola.
Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.
Min mor prøvde det, og ble ORANSJE!!!!!!! Synes heller ikke det høres så fint ut med en intens brunfarge, men men, det er kanskje min personlige smak... Så med mindre man synes det er lekkert å se ut som en gulerot, så skjønner jeg ikke helt hvorfor man ikke bare smører seg med en passelig solfaktor og rusler rundt i sola.
Vet ikke hva som er værst av å være rosa/rød eller oransje Målet mitt er ikke å bli intens brun.. men litt brun.. som sagt blir jeg bare rød.. Av en eller annen grunn synes jeg det er pent å være brun.. Er ikke morsomt å skille seg ut i mengden i august..med å fortsatt være skumma-melk blå.. Takk Mofe for godt tips.. da skal jeg ikke takke ja for tilbudet jeg fikk i posten men heller gå på helsekost å kjøpe Solarays.. Stoler liksom mer på dem.. Så får jeg se om jeg blir oransje eller bare litt brun..... Røyker av og til.. men jeg tar sjangsen. så lenge det ikke er økt fare for tarmkreft som jeg har i famlien.. tror gener har mye å si når det gjelder kreft.. Lemen: Hva studerer du??