Sv: Grønnsaker - nødvendig eller ikke?
Jeg vil bare minne om det som står på Forumets startside:
Sitat:
Nettstedet for deg som er nysgjerrig på et kosthold med lite karbohydrater. Enten du sverger til Atkins, Lindberg, Sears eller Poleszynski, så vil du alltid ha noen å spørre eller diskutere med i dette forumet. Ved å registrere deg som medlem kan du skrive din egen dagbok, lese andres dagbøker og være med i brukergrupper. Det er absolutt ikke bare karbohydrater som blir diskutert, men alt om kosthold, oppskrifter, kosttilskudd, trening, selvutvikling og helse generelt. PS: Forumet er kun brukerstyrt - her finnes ikke noe ekspertpanel.
Så da vet vi jo hva vi har å forholde oss til...og være ydmyke i forhold til det
Vi har erkjent at vi ikke er eksperter, men at vi alikevel vil diskutere på vårt nivå, uten "å ta livet av hverandre" med "jeg vet bedre enn deg!"
Og håpe vi ikke tar veldig mye feil når vi uttaler oss....
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
|