Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-07, 23:13   #26
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Handlekurven til fete mennesker

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje, her.

jeg og min bedre halvdel sto i kassen på ultra rett før påsken. og rett foran oss sto mor & datter. den ene var større enn den andre. og det va såpass size at man legger merke til det enten man vil det eller ei,

og når vi myste oppi handle vogna til disse, så så vi dette:

5 forskjellige store kaker
6 bokser med italiensk iskrem
utallige poser med chips
2 4pk med brus
1 brokkoli
1 stor pose med poteter
1 påske skinke
og sikkert 2 kilo smågodt

og mye mer høykarbo mat som jeg ikke husker.

eneste jeg hadde lyst å si til dem, på godt stavangersk:
" e d løye at dokke ser sånn ut?"

1 grønnsaks ting i en hel vogn og 1 protein ting i en hel vogn.

på en måte er det trist at de personene ødelegger livene sine av uvitenhet.

Den syns jeg var litt drøy.

Ikke sikkert de handler sånn til vanlig. Godt du ikke sa noe da, det hadde jo vært utrolig frekt. Ikke er det sikkert at de er uvitende heller.

Du vet hvor lenge jeg har vært medlem her på lavkarbo.no og hvor mye jeg kan om ernæring? Allikevel så mine handlevogner slik ut i mange år. Det kom ikke av uvitenhet, det kom av bla. en jævlig spiseforstyrrelse. Jeg gråt inni meg hver gang jeg handlet slik mat, akkurat som en alkoholiker gråter inni seg når han/hun kjøper øl, vin og sprit og vet at det er med på å ødelegge livet deres, men de klarer ikke å la være allikevel.

Og når jeg leser slike innlegg som dette, så innser jeg hvor mange som faktisk har SETT på meg og mine handlevogner og tenkt "fy faen, er det rart hun ser slik ut" og trodd jeg var uopplyst og dum.

Ha litt forståelse, folkens. Vær så snill.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat