Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-07, 23:57   #31
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Handlekurven til fete mennesker

Kom forøvrig på en ting som er værre enn de som kikker i handlekurven... Møtte en kollega på butikken en dag før påske, og han begynte å PEKE i handlekurven samtidig som han kommenterte middagesplanene mine utfra det han så!! Ikke noe nedsettende kommentarer eller sånn, bare: Jaså fiskepudding til middag i dag ja? Men kan du ha potetstappe til den? (potetstappe var til sambo som hadde trekt visdomstann og syntes synd på seg selv og ikke kunne tygge... ) Men jeg mener, hvor frekt er DET liksom??
Han gjør forresten sånn med matboksen min i lunsjen også. jeg har begynt å spise ti min seinere bare pga det, og håper han er opptatt med andre ting innen jeg starter.