Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-07, 00:10   #33
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Handlekurven til fete mennesker

For å kommentere det å kikke i andres handlevogner: Det er ikke pent å kommentere det en ser, og heller ikke å vise at en stirrer på andres handlevogner! Er dere nysgjerrige, så vis diskresjon!


Når det gjelder mengde mat: Har lagt merke til at jeg spiser mye mindre nå enn da jeg spiste vanlig høykarbomat. Jeg spiste mengder av brød, etc, for jeg ble sulten etter svært kort tid. Blodsukkeret svingte vanvittig; i hvert fall føltes det sånn.
Dette er beskrevet mange steder i lavkarbobøker: En har en tendens til å bli avhengig/hekta på matvarer som ikke er bra for en, nettopp fordi det ikke gir nok næring.
Nå som jeg får i meg nok fett og proteiner, blir jeg mett fort, og det varer lenge. Så deilig!
Likevel har jeg nå fått evnen til å legge på meg. (Var normalvektig da jeg begynte på lavkarbo). Men siden jeg nå kan styre det selv, er det ikke noe problem, heldigvis.

Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat