Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-07, 09:52   #3
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Testemonials - Skaldeman

Da jeg staret min slanking for snart 2 år siden, valgte jeg Atkins/Ketolyse som filosofer.

Jeg hadde hverken hørt om Skaldeman, eller andre lavkarbo-filosofer på denne tiden.

MEN! Jeg har forstått nå i ettertid at det var kanskje mer Skaldemans filosofi jeg fulgte i begynnelsen, da jeg liker å være litt ekstrem (der Atkins sa opp mot 20 g KH, valgte jeg å redusere KH til nærmere 0)

Så de første 3 mnd levde jeg kun på kjøtt, kjøtt og mere kjøtt! Jeg unnet meg av og til grønnsaker, som kos, men dette var meget sjeldent.

Iløpet av denne tiden raste jeg ned i vekt (-24kilo), samtidig som energien raste opp. Fysikken ble bedre, ryggsmertene avtok. Blodsukkeret holdt seg stabilt, noe som resulterte i at søthungeren forsvant, og humøret holdt seg stabilt og myyye bedre. Og huden ble mye bedre.

Jeg har altså bare positive erfaringer med lavkarbo-kosthold, og jeg tror det var Skaldemans filosofi som hjalp meg de 3 første mnd. (uten at jeg DA visste det)

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat