Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-07, 11:07   #29
lilletrine
Medlem

lilletrine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 43
lilletrine har en fantastisk aura rundt seglilletrine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Påsken masse snop overalt, Spisedag?

Jeg vil sammenligne sukker/søtsmak med røyken jeg...selv om du planlegger etter å ha holdt deg et år, å røyke bare en kveld så vil du være akuratt der du var før du slutta (ihvertfall nesten) og du må faktisk slutte på ny.
En snikers is var nok til at jeg tenkte som en narkoman i ei uke: bare en til...bare en til...
Det gikk mange laaaange dager før humøret og energien min var tilbake uten den daglige kosen med snikers isen.
Alt jeg tenkte på hele dagen var en dum is!
Og når jeg sluttet å røyke tenkte jeg bare på en dum pinne med litt nikotin og masse gift i!

Har vært ute på dypere vann også når det gjelder avhengighet, men har ikke så lyst å brette ut om det.
Men det er det samme med dop for en narkoman, alkohol for en alkoholiker, søt for en sukkeravhengig, nikotin for en røyker...
Det er alltid bare en siste gang...

Den ene siste gangen tok livet av veninna mi.

Og i mine øyne gjør sukker meg like blind, dum og sløv som visse andre ting gjorde.

Nei, for min del har jeg fått nok av bare en siste, for det blir jo aldri min siste. Det blir bare en ny runddans.

Det orker jeg rett og slett ikke mer...

lilletrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette<3 Svar med sitat