Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-07, 12:12   #48
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Handlekurven til fete mennesker

Uff, jeg ble så utrolig lei meg da jeg begynte å lese denne tråden i går. Ikke fordi jeg ikke vet at folk kikker i handlevognene til hverandre og dømmer på grunnlag av det de ser (å tro noe annet ville vel være å leve i en utopi), men fordi jeg virkelig hadde trodd at man får litt større forståelse for hvorfor folk er tjukke etter at man har vært her inne på forumet en stund.

Og jeg følte det virkelig langt inne i beinmargen, ettersom at jeg vet hvor mye, og ikke minst hvor lenge, jeg selv og andre her inne har slitt med å bli tatt på alvor av helsevesenet og folk rundt oss. Heldigvis har vi klart å snu det, de fleste etter iherdig egeninnsats både når det gjelder å skaffe seg informasjon og det å legge om livsstilen!

Så la oss heller være positive ambassadører for lavkarbo og dra folk med oss, enn å dømme, vær så snill!

Men virkelig, takk skal dere ha, Hedda, Iset og Jorun, for klartenkte og oppegående innlegg, dere sa det jeg tenkte men ble for lei meg til å skrive!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat