Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-07, 14:03   #51
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Handlekurven til fete mennesker

Opprinnelig lagt inn av Don Vito Corleone, her.

Huff dette var jo ikke meningen.

Jeg prøvde å få fram et poeng jeg nå ser kom helt feil ut og ble dumt.

Men kan bare skylde på meg selv for et dårlig skrevet innlegg.
Beklager !

Nei nei, ikke tenk sånn. Dette er faktisk en interessant diskusjon, og du er jo ikke den eneste som kikker oppi handlekurven til andre mennesker. MANGE gjør det, og mange tenker nok som Siljevanilje tenkte, og det gjør meg veldig trist, samtidig som jeg jo skjønner det. Jeg hadde kanskje tenkt slik selv, om jeg hadde vært slank og aldri hatt vektproblemer. Det er ikke enkelt for folk som aldri har vært i en slik situasjon, å skjønne hvor vanskelig det er, at det ikke bare er å "ta seg sammen" eller å ha nok kunnskaper. Ofte hjelper det ikke en døyt, da problemet er mye mye mer komplekst.

Når det gjelder Ernæringsrådet så synes jeg det er skummelt at de anbefaler lettprodukter over en lav sko. Er lettprodukter sunt for slanke og usunt for fete? Nei det tror jeg overhodet ikke, jeg tror ikke lettprodukter (margarin, lettost, lettmajones, lett ditt og lett datt) er sunt for NOEN, samme hva de veier eller hvilken helse de har i utgangspunktet. Det er vel på tide at de snart innser at margarin IKKE er sunnere enn smør?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat