Sv: Grønnsaker - nødvendig eller ikke?
Nå synes jeg ærlig talt at denne tråden har pågått lenge nok.
tnutt: Nå må du gi deg. Du har kverulert om det samme om og om igjen og blir aldri fornøyd med svarene du får. Folk har meninger om saken ut i fra sine definisjoner, og svarer deretter. Du er nødt til å tåle om ikke dette sammenfaller med dine overbevisninger. Det er ingen som har kommet med bastante påstander om at "grønnsaker er nødvendig", ettersom dette er et definisjonsspørsmål. Saken ble allerede helt i begynnelsen diskutert og betraktet fra flere vinkler med både positive og negative sider. Dette forumet har alltid har hatt medlemmer som er veldig inkluderende og open-minded. Vi er ikke ute etter å henge ut noen eller å tråkke noen på tærne, men du klarer sørenmeg å få det til å se sånn ut. Dette forumet har fått en utrolig negativ tone i løpet av den siste måneden. Hvis det hadde vært opp til meg så hadde jeg slettet de fire siste sidene av denne tråden og stengt deg ute!
slaskalainen: Mye av det samme gjelder deg. Det har kommet en del veldig nedlatende innlegg fra din side. Dette er psykologisk vold på et avansert nivå.
Jeg vet dette er helt off topic, og direkte personangrep, men nok får være nok. Vi kan gjerne diskutere viktigheten av grønnsaker, men ikke på denne måten. Dette er tull og tøys og jeg er flau på forumet sine vegne.
Dette sier jeg helt personlig og for all del IKKE som moderator. Hvis noen av administratorene syns jeg går over streken, så beklager jeg. Denne tråden har uansett gått over streken for lenge siden.
Sist redigert av themonk : 15-04-07 kl 15:11.
Årsak: Fjernet en litt drøy setning
|