Sv: Grønnsaker - nødvendig eller ikke?
Opprinnelig lagt inn av themonk, her.
slaskalainen: Mye av det samme gjelder deg. Det har kommet en del veldig nedlatende innlegg fra din side. Dette er psykologisk vold på et avansert nivå. Jeg håper for guds skyld at dette er en ond karakter som kommer fram når du logger deg på nettet.
Jeg vet dette er helt off topic, og direkte personangrep, men nok får være nok.
Dette sier jeg helt personlig og for all del IKKE som moderator. Hvis noen av administratorene syns jeg går over streken, så beklager jeg. Denne tråden har uansett gått over streken for lenge siden.
Jeg tar dine kommentarer til underretning - og synes det er greitt du buser ut. Helt i orden. "Personangrep" tåler jeg, men ser det egentlig ikke som det - bare litt frustrasjon og iver. Den er grei nok. Det er bedre folk gjennom tidene enn meg som er blitt kalt ond.
Som moderator vil man alltid kunne bli oppfattet som det. En topp-politiker vil alltid kunne bli oppfattet som det - selv i polkø på Svinesund.
Jeg er dog meget overbærende med di karakteristikk av meg. Jeg vil ikke innrapportere din karakteristikk av meg - om du selv kaller det direkte personangrep. Du viser mot.
En utfordring;
send meg en PM eller personli epost så kan du utdype deg litt mer, så slipper andre å belemres med det - så kan kanskje noe oppklares.
her har du en utstrakt hånd! ok?
Ha en god kveld!
|