Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 00:42   #69
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Handlekurven til fete mennesker

Jeg skjønner at dette er et følsomt tema for mange, men ikke putt ord i munnen på meg som jeg ikke har sagt da...
Jeg stilte et helt åpent spørsmål som jeg ikke sa min mening om. Når det er sagt, så nei, jeg mener ikke at man skal løpe etter folk i butikken for å misjonere. Jeg bare synes at dette med vekt og mat er så tabubelagt fordi man ofte er redd for å si noe i frykt for å såre folk.

Jeg har en bekjent som spiser 5 cm tjukke kneipbrødskiver med ost, og det har jeg aldri kommentert. Min motivasjon kom innenfra, så derfor vet jeg ikke om noen kunne gjort noe for meg der jeg var, vet ikke om jeg hadde vært mottakelig for råd fra andre. Så skal jeg fortsette med denne "likegyldigheten" ovenfor min venninne?
Og da var jeg langt utenfor tema om handlekurven til fete mennesker