Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 08:43   #145
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Grønnsaker - nødvendig eller ikke?

Vi som er "frivillige" arbeidere her på forumet har også full rett til å uttale oss som privatpersoner.

Jeg, som PRIVATPERSON, signerer themonks innlegg om at dette har pågått lenge nok. Denne diskusjonen har utviklet seg til noe ala å dunke hue i veggen. En aktivitet jeg heller finner noen hensikt i å bedrive. Og
av hensyn til miljøet på forumet: Forumtroll som kun er ute etter å kverulere og ikke er i stand til å gi noe konstruktivt tilbake ser jeg ingen hensikt i å holde igjen eller invitere tilbake.

Som admin sier jeg dette:
Om noen føler for å forlate forumet fordi de føler seg urettferdig- eller feilbehandlet er det fritt opp til hver enkelt. Dette er et privat forum og det er opptil eierne/admin å avgjøre hva/hvem som ellers skal slettes. Noe som forøvrig skjer svært skjelden. Vi har heller ingen praksis med å invitere folk tilbake, men om vi mener et medlem er en verdifull ressurs for forumet gir vi gjerne uttrykk for det og ber vedkommende om å tenke seg om FØR vedkommende forlater forumet.