Sv: Grønnsaker - nødvendig eller ikke?
Vi som er "frivillige" arbeidere her på forumet har også full rett til å uttale oss som privatpersoner.
Jeg, som PRIVATPERSON, signerer themonks innlegg om at dette har pågått lenge nok. Denne diskusjonen har utviklet seg til noe ala å dunke hue i veggen. En aktivitet jeg heller finner noen hensikt i å bedrive. Og
av hensyn til miljøet på forumet: Forumtroll som kun er ute etter å kverulere og ikke er i stand til å gi noe konstruktivt tilbake ser jeg ingen hensikt i å holde igjen eller invitere tilbake.
Som admin sier jeg dette:
Om noen føler for å forlate forumet fordi de føler seg urettferdig- eller feilbehandlet er det fritt opp til hver enkelt. Dette er et privat forum og det er opptil eierne/admin å avgjøre hva/hvem som ellers skal slettes. Noe som forøvrig skjer svært skjelden. Vi har heller ingen praksis med å invitere folk tilbake, men om vi mener et medlem er en verdifull ressurs for forumet gir vi gjerne uttrykk for det og ber vedkommende om å tenke seg om FØR vedkommende forlater forumet.