Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 11:40   #21
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bare noen tips (før du gir opp?)...

Jeg skjønte hva du mente i første innlegg Lokkebiff, og er helt enig. Er enig med Nille også, uten at dere motsier hverandre egentlig..

Jeg har ikke prøvd meg helt totalt uten søtstoff, meieriprodukter og grønnsaker. Det kan også være grunnen til at jeg ikke har gått så fort ned.

Men det er veldig det du poengterer, med vedlikeholdsprodukter og såkalte lavkarboprodukter. Kommer mer og mer av det, og mange importerer selv fra USA også. Det er fint nettopp til vedlikehold og avveksling, men man må være trygg på hva man tåler før man pøser på med dette. Det gjelder bar'er og sukkerfrie sauser og lavkarbo wraps og alle mulige typer sukkerfritt godteri...

Når jeg begynte å "henge" her, var det stadig snakk om å ta seg en "nille-uke", det forsto jeg etterhvert var snakk om ren mat, altså ikke søtstoff, proteinpulver og sånne ting, og lite eller ingen meieriprodukter. Bare rent kjøtt og fisk, og grønnsaker som er anbefalt på Atkins induksjon. Stemmer dette Nille?

Jeg tror alle kunne ha godt av både Nille-uker og Nille-måneder jeg Meg selv absolutt inkludert.. Jeg er av den typen som VET, men ikke KLARER... Håpløst tilfelle.

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat