Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 15:00   #15
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bukplasikk før evt. svangerskap???

Opprinnelig lagt inn av villebill, her.

Vil også si at jeg synes mannen din får litt vel mye pes her. Kan ikke fatte at noen kan bli så rystet av at en mann sier han ikke vil ha flere barn?!? Det er han vel i sin fulle rett til å si og føle

Hadde han ikke villet ha flere hadde jeg ikke reagert med et halvt øyelokk engang. Poenget var jo at han VILLE ha flere, men ikke enda. Og når da dama må velge mellom å få flere barn eller å få orden på magen, altså velge BORT flere barn fordi mannen ikke er klar "akkurat nå" synes jeg det blir helt vilt. Min mann reagerte jo også, og syntes det var en smule egoistisk. Han hadde forstått det veldig godt om han hadde måttet bli pappa igjen litt tidligere enn planlagt pga. en medisinsk tilstand!
Men nå ser jeg jo at det ikke blir et normalt svangerskap, og da blir det kanskje litt annerledes. Men allikevel ... Det er bare sånn JEG følte det da jeg leste innlegget, for jeg er ikke vandt med at en mann ber meg velge på den måten, og jeg hadde ikke godtatt det heller. Mulig jeg er ei skikkelig "kjerring".