Opprinnelig lagt inn av stinasol, her. Heisann,nå har jeg bestilt for hele 1100 kr men tess81 skal få komme på lavkarbo/sukkerfritt butikk hos meg,så forsvinner sikkert litt der mailet masse frem og tilbake jeg og så hun skulle merke det som gave ja..håper jeg/vi slipper unna da gleder meg iallefall enormt til tingene kommer ..tror jeg er en " horder på lavkarbo/sukkerfrie produkter for spiser veldig lite,men må alikevell handle med meg ALT jeg kommer over hehe har faktisk en ganske stor kiste bare med sånne varer i nå..bra det er lang holdbarhet på sånt no iallefall
Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.
Heisann,nå har jeg bestilt for hele 1100 kr men tess81 skal få komme på lavkarbo/sukkerfritt butikk hos meg,så forsvinner sikkert litt der mailet masse frem og tilbake jeg og så hun skulle merke det som gave ja..håper jeg/vi slipper unna da gleder meg iallefall enormt til tingene kommer ..tror jeg er en " horder på lavkarbo/sukkerfrie produkter for spiser veldig lite,men må alikevell handle med meg ALT jeg kommer over hehe har faktisk en ganske stor kiste bare med sånne varer i nå..bra det er lang holdbarhet på sånt no iallefall