Akkurat startet igjen!
Hei, jeg har gått på det før, gikk ned i overkant av ti kilo, men så ble jeg gravid, og derfor er det rykk tilbake til start for meg...
Jeg var veldig godt igang, og prøvde å holde meg lav-karbo i graviditeten, men var snart så kvalm at jeg ikke engang klarte å spise yoghurt. Måtte bare spise det jeg klarte å få i meg, og "holdt" vekten en periode, men endte opp med å legge på meg 15 kg. hvorav bare 5 forsvant med fødselen, og jeg har til og med lagt på meg igjen :-( Men nå er jeg ferdig med amming og begynner friskt igjen i dag!!
Jeg er veldig motivert, vekten er en ting, men har ingen klær som passer, bare en gravide-bukse jeg dasser rundt i, og unngår speil i helfigur... Målet er normal BMI innen ett års tid. Det viktigste er likevel å komme ned, og å være i god form er viktigere enn det estetiske.
Og så er jeg så lei av meg selv og min stadige kamp med maten og småspising , av erfaring vet jeg at dette er den beste kuren for å holde energinivået oppe og matlysten nede. Har forsøkt Atkins tidligere, men ble så kvalm av alt fettet på induksjonen. Målet er vektreduksjon, slik at jeg kan klare å holde vekten ved hjelp av Lindberg. Den dietten passer veldig godt til min kropp og smak, men jeg går ikke ned på den, derfor denne radikale Eurodietten. For selv om jeg er mot pulver i utgangspunktet, er det en "enkel" kur å følge, masse grønt og disse posene. Synes jeg ble altfor hekta på å telle karber med Atkins, ønsker å kunne spise en tomat i ny og ne og ikke måtte telle karbene i denne...
Hvor mye skal dere ned? Hvor lende har dere holdt på? Og hvordan går det?

|