Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 23:15   #18
Tuttan
Medlem

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Alder: 56
Tuttan er på en erverdig vei

Sv: Bukplasikk før evt. svangerskap?

Jeg har to barn tatt med keisersnitt begge to, og etter at "lille snupp" ble født fikk jeg et "forkle" over arret. Gikk ned ca 20 kg etter fødsel, men det syntes fortsatt selv med klær på. Ble ekspert til å kle meg så det ikke syntes, men trivdes overhodet ikke med det. Forhørte meg om bukplastikk og ble rådet til å vente til jeg var ferdig med å få barn.

Så kom "dokka" til verden, og "forklet" var ikke blitt noe mindre, så jeg bestemte meg for bukplastikk etter å ha gått ned ca 20 kg igjen.

Virkelig ELSKER magen min nå . Trodde aldri jeg skulle komme til å se det, for tidligere har jeg alltid hatt komplekser for den.

Når jeg ser resultatet etter bukplastikken og er sååå fornøyd, er jeg veldig glad jeg ikke tok operasjonen mellom svangerskapene. Ville ikke risikere å ødelegge magen min nå.

Så mitt råd er å vente med operasjon. Du kommer til å bli slank og fin i mellomtiden og det vil hjelpe deg mye, selv om magen fortsatt kommer til å være der. (Kjipt, I know) Ikke risiker å ødelegge den enda mer!!

.... Og for alt du vet kan det jo tenkes at mannen din endrer mening når dere får natesøvnen tilbake.... og da er det ille å måtte vente til din nye mage "tåler" et nytt svangerskap.

Lykke til