Tråd: Snavel?
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-04, 15:07   #25
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Oki, husker du hvor mye ??

Nei.... og nå har jeg akkurat vært i butikken og sjekket (hva gjør man vel ikke.... ) og det står ikke spesifisert mengde. Men står som egen ingrediens (både sukker og glukose) og ikke i parentesen der oppramsingen av hvilke krydder som er brukt står. Var det forståelig forklart? (vært på fest i en hel haug med journaler i dag skjønner'u SCHNUPPA )

MEN

Jeg fant en annen pose - som er fra KIMs og er i gull-foliepose som det står FILLER's Select Quality BAKON KRISP på. Og i DEN er det ikke sukker! Hvis da ikke E 307 og E 472c er koder for no sukker-greier da. Den posen jeg snakker om nå - er jo faktisk den jeg syns er aller godest, best, deiligst også (innholdet altså) så det var jo fint!

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat