Sv: Grønnsaker - nødvendig eller ikke?
Opprinnelig lagt inn av Nille, her.
I rettferdighetens navn så skal det sies at Slakskalainen ble oppfordret til å tenke seg om da han annonserte sin sorti tidligere. Grunnen var at han da hadde vist at han også hadde noe å tilføre forumet, noe også Ziggy poengterer. En slik oppfordning gir ikke "fri ferdsel" for å si det sånn, og jeg syns iallefall at tilliten som dengang ble vist bør respekteres....
Vi ser svært gjerne at dette nå ikke utvikler seg til enda et munnhuggeri. Nå har alle fått sagt sin mening, både om saken og om hverandre - så lar vi det være med det.
Av hensyn til resten av forumet - og deltakerne her inne, bør tråden ryddes opp i slik at det egentlig budskapet kommer frem. Det er undervurdering hvis/om/når dette blir gjort av mod/admin om ikke brukerne selv velger å rydde opp i eget reir....
Ja men, jeg er helt enig i at de siste dagers "att og fram" som har gått på person og ikke på tema - raderes ut da det tar oppmerksomheten vekk fra teamet.
Jeg vil personlig redigere vekk det som noen reagerte på i mitt innlegg i dag som inneholder overgangen " så til alvoret" - for å bare vise hva som jeg eventuelt ikke har sagt i diverse faglige biter av tråden.
Så kan man fra adm/mod. fjerne det man ikke ellers finner passende, slik en 3.part utfører det i denne saken som en dommer som gis "fullmakt" til det.
I sakens anledning vil jeg bare si at det er helt ok å sende meg PM eller email om man vil vite noe om meg eller for den saks skyld "refse" meg.
jeg er ikke langvred.
Da retter jeg før jeg må foreta noen dataanalyser i det jeg får betalt for.....
|