Sv: Grønnsaker - nødvendig eller ikke?
Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.
Jeg trodde vi var ferdige med personangrep på denne tråden!
Vi er det, Slaskalainen, men jeg følte faktisk et behov for å svare på ditt siste innlegg.
For som sagt, jeg har ikke ankalget deg for å harselere med folk med problemer, det var ikke det som var poenget med innlegget mitt, men det tror jeg du ser når du leser det en gang til.
Og jeg håper at du kan velge en mere inkluderende omgangsform og tone her inne, vi er ikke tjent med at diskusjoner ender på denne måten, det tror jeg vi alle er enige om.
Antar du ikke er ny i forumdeltagelser, og alle fora har sin omgangsform, så håpet mitt er at du kanskje i fremtiden kan velge en måte å uttrykke deg på som er mere i tråd med den omgangstonen vi har hatt her inne på lavkarbo.no i mange år.
At man kan være uenig, ja jøss, men det er mere et spørsmål om hvordan man formulerer dette på, og fremlegger sine meninger på.
Så min henstilling til deg, Slaskalainen, er å prøve å adaptere den omgangstonen vi har her inne, og heller unnlate å svare, heller enn å gå i full klinch om en føler at det koker innvendig. En er ikke forpliktet til å svare på alt her inne, og er man uenig, ja så kan man heller velge å vise dette på en måte som oppfordrer til saklig og utviklende dialog, heller enn munnhuggeri og dårlig tone.
Håper dette var litt oppklarende.
Sigmund.
.
Sist redigert av Ziggy : 13-04-07 kl 10:56.
|