Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-04, 15:37   #11
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hei og velkommen !!
Her kommer hu med pekefinger'n !! Men de andre har allerede svart alt jeg skulle ha sagt, så da er det ikke fler ord igjen til meg. I tillegg til alt det de andre har sagt, - drikker du nok vann ?? Helst minst 2,5 liter til dagen - VANN -der teller ikke te og brus altså !! Jeg har en sitronskive i glasset, det hjelper masse - mye lettere å få i seg mye da !

Jeg skjønte heller ikke det at du er sulten. Det skal du absolutt ikke være. Som litt mumsemat er kyllingvinger/lår en god ide. Selleri med kremost ...... Ta en titt i journalene her. Masse gode forslag. Noen må du kanskje vente med til vedvarende..... da kan du ha nøtter og !! Valnøtter, macadamias og mandler er best m.h.t. karboinnhold.....

Lykke til videre