Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?
Hei jeg blander bare med vann, så da kan jeg kanskje holde på melken? (håpe )
I dag startet jeg med en liten latte med skummet melk, så en aprikosdessert til frokost. Så en liten latte til. Ble sulten ganske raskt, så da var det en omelett med et egg oppi. Til lunsj var det kokt blomkål med litt karrikrydder, og en salat med litt eddikk og olje - husker ikke om eddikk er lov?
Så var det mer blomkål+broccoli til middag og en jordbærdessert, og en sjokopudding til kveldskos. Nå har jeg akkurat funnet en bar fra ifjor, og tok jammen den og, så nå ble det fem produkter i dag, husker at det fort ble det når sulten gnagde forrige gang også.
Så målet er mer organiserte måltider, i dag ble det litt etter magen. Tenker omelett til frokost, med litt grønt til, og en suppe som fundament til lunsj eller middag. Ikke bare jordbær/aprikos shaker. På den annen side er det bedre å spise en pose ekstra enn å gå sulten.
Når det gjelder smaken, husker jeg at jeg brakk meg over omelettene og suppene sist, men har ingen problemer nå, så tror det har med vane å gjøre. Så prøv å holde ut!

|