Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-04, 20:19   #9
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg har sånne fine tuppervarebokser med riller i bunn til oppbevaring av grønnsaker!Kjempepraktiske og greie.... når jeg bare husker på dem..Står fiiiint i skapet for øyeblikket...

Jeg har lest at tomatene (og agurk?) skal ligge fremme, men da blir de jo så fort modne... også smaker de best kalde! Også har jeg lest at grønnsaker mister vitamininnholdet sitt etter kort tid ute i romtemperatur (etter to dager fremme hadde de mistet 60% eller noe... og endel bare etter timer fremme mener jeg å huske...).

Så her i huset går det meste i kjøleskapet.... Ja om vi husker å pakke det opp da....
(hender vi glemmer det når vi kommer hjem for poden vil vi skal gjøre noe fort... også plutselig kommer vi på dem igjen... )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat