Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-07, 12:24   #38
lilletrine
Medlem

lilletrine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 43
lilletrine har en fantastisk aura rundt seglilletrine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Påsken masse snop overalt, Spisedag?

Opprinnelig lagt inn av Manina, her.

Enig i det!
Og jeg er nok ikke totalavholds (ang. høykarbomat) hele tida. Men enhver anledning hvor det er vanlig å servere slik mat/snop må en jo ikke benytte til å sprekke heller?
Kanskje lurt å tenke igjennom slikt på forhånd? Denne påska vil jeg skeie ut... men hva da med bursdagen som kommer om to uker?
For meg er det kanskje litt annerledes, fordi jeg gjør dette på grunn av helsa, og ikke for å slanke meg. Jeg får svingende blodsukker og migrene på høykarbo. Og det er ikke godt, så helst vil jeg jo unngå det.

Vi har forskjellige teknikker Slaskalainen, og vi får vel alle lov til å snakke om dem? Om vi er "flinke" eller ei?

Ja, det er liksom alltid en "grunn" til å skeie ut. Lørdager, bursdager oa. selskaper, jul, påske, 17.mai osv... orker ikke ramse opp alle, men tenk hvor mange dager det blir iløpet av et år.

Trist at vi skal forbinde sukker og hvitt mel med høytider og fest synes jeg...alltid den bløtkaka osv...

Selv baker jeg med meg lavkarbo til alle og faktisk så er det bløtkaken som blir stående igjen da

lilletrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette<3 Svar med sitat