Tråd: Hvorfor ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-07, 14:17   #17
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvordan er det med p-staven i forhold til p-sprøyta? Jeg vet jo at mange leger nekter å skrive ut sprøyta til folk uten barn fordi mange rett og slett er blitt ufruktbare etter å ha brukt den, noen bare etter få måneders bruk. Jeg har flere venner som etter p-sprøytebruk har slitt i mange ÅR med å bli gravide og de er barnløse enda.
Jeg spør av ren nysgjerrighet altså, ikke fordi jeg er interessert i den selv, jeg tåler ingen slike hormoner. Bruker kondom, det er jo veldig gøy når jeg er gift, men må man så må man.

I det øyeblikket den tas ut så er hormonene ute av kroppen i løpet av ett døgn.

Det er som å ha en p-pille under armen hvor litt hormon blir frigjort hver dag, da i mindre mengder en p-pille. Hormonet ligger i staven og ingen stav, ingen hormon

Det er den store forskjellen på p-stav og p-sprøyte.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat