Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-07, 20:35   #11
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Forvirra jeg gitt!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Har boka, og lest litt, men var litt ivrig etter å komme til kostoversiktene. Så jeg skumma gjennom de førtse kapitlene.
Jeg har gått på lindberg kost litt til og fra siden høsten 2004, og jeg har vært mye på dette forumet så jeg trodde det skulle bli en smal sak å gå over på ketolyse...
Kjenner jeg blir litt stressa av tanken på å ikke skulle begrense proteiner og fett, jeg syns fedon var litt løssluppen i forhold til det liksom...

Hei
Skumma gjennom ???? Vel Om du hadde LEST de første sidene hadde du hatt det mye lettere. Fett kan du ta uten bekymring, protein med måte og karbohydrat etter utrekning ( og fort på "gefühl") Oftest går det lett med ketolysekurens prinsipper i løpet av et par uker. da tenker du lite på hva du spiser og gleder deg over energien og hyumøret ;-)

Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat