Opprinnelig lagt inn av Gladimat, her. Hei og takk for masse nyttig info Jeg er glad i å trene, så det kommer jeg nok til å fortsette med, og vann drikker jeg masse av... dette kommer til å gå så det suser Må nok ta en alvorsprat med Cola Lighten min... min gode følgesvenn OG Gladimat er et passende nick på meg, jeg elsker å spise. Når jeg spiser et måltid gleder jeg meg allerede til neste Og jeg får vann i munnen når jeg tenker på svinekotelettene jeg skal ha til middag.... Finnes det dagbok her også? Ja, jeg skal nok bli bedre kjent her inne etterhvert!
Opprinnelig lagt inn av Gladimat, her.
Hei og takk for masse nyttig info Jeg er glad i å trene, så det kommer jeg nok til å fortsette med, og vann drikker jeg masse av... dette kommer til å gå så det suser Må nok ta en alvorsprat med Cola Lighten min... min gode følgesvenn OG Gladimat er et passende nick på meg, jeg elsker å spise. Når jeg spiser et måltid gleder jeg meg allerede til neste Og jeg får vann i munnen når jeg tenker på svinekotelettene jeg skal ha til middag.... Finnes det dagbok her også? Ja, jeg skal nok bli bedre kjent her inne etterhvert!
Godt å høre! Å være glad i mat er et meget godt argument for å velge lavkarbo!!