Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-07, 12:18   #6
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Angående svømming og forbrenning

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Hmmm. Jeg ble litt usikker, noen dager siden vi hadde denne diskusjonen (vi elsker en god diskusjon) men jeg skal få han til å si hva han mente var teorien igjen, i tilfelle jeg har gått glipp av noe. Følte liksom det skulle ha vært en logikk i det han sa, som ikke kom fram her. Men jeg HAR JO IKKE NOE LYST TIL Å TRO PÅ DET, hehe. Svømming er jo noe av det deiligste man kan gjøre! (På egenhånd i alle fall)

Jeg ville ihvertfall ikke ha trodd på det . Uansett alle teorier om den ene eller den andre treningsformen tror jeg den beste er den du trives med og som fungerer for deg ...

Jepp, svømming er deilig, på denne tida er det jo ikke så mye styr med å pakke seg ut og inn igjen og hårføning og sånt heller ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat