Dag. 5
Igår: En shake til, salat, spinat til middag.
Frokost idag: Multipower shake
En kaffe latte med skummet etter frokost. Tror det funker bedre ift blodsukker og toleranse for karbser i melken.
Lunsj: Fennikelrester og en omelett med et egg
Mellom: Bringebærshake og litt macadamianøtter. To skinkeskiver og en liten tomat.
Middag: Masse asparges, og en suppe, stor salat med isberg, paprika (bittelitt), hjertesalat og ruccola.
Ringte Eurodiett, må inn til en ny blodanalyse siden det er en hel graviditet og ammeperiode imellom.. Men greit nok. Så har fått bestilt opp nytt lager, og fått "lov" av legen til å følge fase 1. til jeg kommer til henne. Har fått time 3. mai. Hun anbefalte meg å ta litt kalium og magnesium til hun får prøvesvarene.
Så venter fremdeles på varene, da i og med at de ikke var sendt
Men har da noe annet proteinpulver jeg kan ta, bare omeletter og supper hadde vært litt trist. Gleder meg til puddinger og barer!
I mellomtiden skal jeg skjerpe meg på de nøttene, de var til nødsfall, ikke til å mumse. Har nok også spist litt mer olje enn anbefalt også, synes det er vanskelig å bare ha en ss til rådighet for steking og salatdressing. Noen som har en ide om hvordan det var med dressing?
Til middag blir det en suppe, asparges, og muligens noe salat.

Sist redigert av THE : 17-04-07 kl 20:20.
|