Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-04, 18:41   #19
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg vil ikke blande meg inn i lille Ella's kosthold, men jeg lar det dryppe noen kostholdskommentarer innimellom. Jeg spurte sønnen min om de syns jeg maste om mat & sånn.. han så ut som et kjempestort spørsmålstegn. "Neeeeeida", sa han, "vi er glade for råd og tips, men jeg kan ikke huske du har sagt noe". Så mye for de rådene !! Får håpe det har sunket inn allikevel, helt ubevisst.... Hos meg skal det iallefall serveres lavkarbo uansett !! Ikke noe sukkersøl hos bestemor nei, - slik sønnen fikk lomper med smør & sukker på hos sin farmor + masse solbærsaft !