Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-07, 11:08   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Feil på mobil regning - et mysterium.....

Sitat:

det du også bør gjøre når bindingen går ut er å bytte tl netcom eller telenor.

Takk for tips, råd og nytting info !

Jeg har ikke binding, - men kommer nok aldri til å skifte tilbake Telenor eller Netcom. For det første var det Telenor som sendte meg regning på 7500 !! ( ). Og den gangen var det en lang og seig kamp for å få medhold i klagen. De er i tillegg dobbelt så dyre som OneCall (som er Hafslund selskap). I tillegg har de "lovfestet rett" til å drive telefonterror mot sine kunder (automatisk oppring av 10-20 kunder om gangen), kjent sak i media. Telenor ligger på klagetoppen på mobil.....

OneCall (de er ganske nye) bruker Netcom sitt nett.... Jeg har hatt Site/Chess i mange år og var egentlig fornøyd, men OneCall er mye billigere. Sambo fikk regning på 35 kroner denne mnd og de fleste kollegaene mine som har byttet har regninger på mellom 35 (minimumsbeløp) og 150 !!

Det er verdt litt krøll for å få billig regning, men tålmodigheten min er ikke lang før jeg går tilbake til Chess !