Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-07, 15:51   #13
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Feil på mobilregning - et mysterium.....

Jeg hadde en liknende opplevelse, fra det ikke lenger eksisterende selskapet You i 2002, må det ha vært.
Og det var tydelig!!! OVERtydelig!
Jeg hadde spesifisert regning, og i følge den regninga så hadde jeg ringt vel og lenge mange ganger til nummeret kompisen min hadde hatt for over et halvt år tilbake, jeg hadde ikke minst ringt eksen min, som jeg på den tiden virkelig hatet med hvert bein i kroppen et tiltalls ganger og koseprata i opptil et tosifra antall minutter... I tillegg var det pluss minus tre andre nr som jeg sjekket og som var nummer jeg hadde ringt én gang, flere måneder tilbake, som til en butikk for å spørre om noe, en jobbanonse etc, noen måneder tilbake. Ikke minst hadde telefonen min væørt sperra i nesten en uke, pga at jeg hadde mista den. Men tror du ikke jeg hadde ringt da også?? Heh..
Jeg ringte you mange ganger, og de begynte å sende purringer. På et eller annet punkt kom jeg til en kundebehandler som sa at hun hatet you like mye som meg, hun hadde jobbet der en stund, og sett mye rart, så hun gikk like godt innpå dataen og slettet halvparten av regninga, og sendte meg en ny. Hvordan i h*****e hun fikk det til, aner jeg ikke. Men jeg sa i alle fall opp med en gang bindingstida hadde gått ut.

Håper det årner seg for deg Nille, du har ialfall gjort en helt fantastisk research!!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat