Opprinnelig lagt inn av iadokka, her. Jeg er i min 10. uke på Ketolysekuren nå. Stod stille i uke 3 og 4, men på de 7 andre ukene har jeg gått ned 11 kg. Det gikk fort i starten, men etter 3. og 4. uka har det gått saktere. Det gjør meg ingenting så lenge jeg går ned! Jeg skal over på Lindberg nå snart, for å få litt mer variasjon i kostholdet. Men jeg skal tilbake på ketolyse igjen til høsten!
Opprinnelig lagt inn av iadokka, her.
Jeg er i min 10. uke på Ketolysekuren nå. Stod stille i uke 3 og 4, men på de 7 andre ukene har jeg gått ned 11 kg. Det gikk fort i starten, men etter 3. og 4. uka har det gått saktere. Det gjør meg ingenting så lenge jeg går ned! Jeg skal over på Lindberg nå snart, for å få litt mer variasjon i kostholdet. Men jeg skal tilbake på ketolyse igjen til høsten!
Åh det er jo bare så bra da! Så flink du har vært Tror nok det er viktig at vi ikke blir utålmodige ja. Det er jo bare helt fantastisk så lenge du går ned, og jeg må jo si at 11 kg på 10 uker er uansett veldig bra og du er 11 kg nærmere målet ditt!!!! Lykke til videre Jeg har bestilt maten til eurdietten i dag. Så om ikke lenge er jeg på vei jeg og