Ventelo kunder ... Noen erfaringer?
helloen..
sitter her ganske forbanna ja!har etter en stund fått vite at jeg har betalt for mye for en internettlinje som ventelo ikke har mer engang!!arg..
her er saken:
bestilte internett for litt over et år siden.fikk da en 2,1kbps linje..til en pris av 449..var fornøyd jeg hadde internett og greier..men så starta problemene..jeg fikk masse høye regniger..så hver gang jeg fikk regning så var det å ringe inn å klage..så man må vist følge nøye med!!men etter et år så hadde jeg en kamerat på besøk,han skulle hjelpe meg med et dataproblem.da han tilfeldig ser at jeg har en 2,1b linje.han har selv ventelo og forteller meg at den linja blir ikke solgt mer og lurer på hvor mye jeg betaler.forteller han dette og han får bakoversveis.for til den prisen så skulle jeg jo egentlig hatt en 4,1kpbs linje(419)han skriver en mail for meg og prøver å ordne opp i saken..er snakk om over 2000kr..men neida..fikk til svar at jeg hadde bindt meg til 1 år..til den prisen..
Da blir jeg gankse irritert,for det står på nettsidene dems at hvis man vill oppgradere linja så koster det 0kr..så hadde jeg gjort det for lenge siden,så hadde jeg fått større linje og betalt mindre.men det jeg syntes er rart er at de ikke har enten oppgradert linja mi eller satt prisen ned når de selv oppgraderte på ventelo..min linje 2,1 var jo ikke lenger for salg engang..føler at de har lurt meg endel..og at det er kun nye kunder som gjelder..ikke de gamle.jeg har også hatt mang en samtale med de..men kommer ingen vei.
detta blei langt og tungt altså..beklager..men det var godt å få det ut..er sikker på at det er flere enn meg der ute..
|