Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-07, 19:54   #10
Dolly
Seniormedlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 42
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går man ned mer om men spiser mindre karber?

Takk Fedonisten!!

Jeg har aldri hatt spiseforstyrrelser selv om jeg har fått kommentarer på at jeg var feit selv når jeg var under 50 kg.. fordi magen min aldri har vert stram og hvis jeg satt når jeg brukte 24" i livvidde på levisbukser så stakk magen over..

det var onkelen min som sa at jeg hadde blitt feit..

men har aldri hatt noe spiseforstyrrelser og tror ikke jeg får det men den der tankegangen skremte meg litt men jeg sparer egentlig opp sånn at jeg kan spise jordbær med splenda og fløte med god samvittighet på kvelden hvis jeg vil.. og synes det er enklest å ligge lavt enn i grenseland høyt liksom...

men jeg tror at når man tenker så mye på mat og sånn som man gjør nå blir man vel litt opphengt i starten..

Ser for meg at jeg kommer til å ligge på mellom 80 og 100 karber til dagen når jeg er ferdigslanket.. at jeg kan spise potet en gang i blandt men kommer ikke til å spise pasta da men lindbergbrød og andre sunne ting..

Må bare passe meg så jeg ikke blir syk i hodet av denne tenkingen på karber spiseforstyrrelser har alltid vert min største skrekk og jeg har lest endel om det og vet jo at alle tror de har kontroll og sånn... håper bare jeg har vett til å stoppe med slankingen og sånn når jeg er ferdig.. noe jeg tror men det skremmer meg litt måten jeg tar meg i å tenke på...

høres jo helt rart ut dette her..

skriver etterhvert som tankene detter inn i hodet mitt..

Men kommer til å kjøpe jordbør og fløte i dag første og eneste frikvelden min denne uka

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat