Sv: Ang å skjeie ut en dag!!!
Opprinnelig lagt inn av Tette80, her.
Skal i konfirmasjon neste søndag og er da på min dag 13 av ketolysekuren...vet vi får kveite til forrett og okse til hovedrett samt bringebærsorbet til dessert...åssen er det med bringebærsorbet foreressten? Går det an å spise eller uten at jeg vet åssen det er laga - er det annet enn fruktsukkeret i den?
MEN...går det an å spise i alle fall grønnsakene uten å veie dem uten å ødelegge hele greia? Tenkte jeg skulle lage en kake eller mousse jeg å kan spise akkurat den dagen da!
Å skeie ut hører ikke med på Ketolysekuren (det er Torkil ganske så klar på i boka - uansett hva folk gjør i praksis) - men du velger jo selv.
Kveite og okser er flott og ikke tenk på problem med grønnsaker. Du kan bare spise alle grønnsakene med god samvittighet. Slike karber der det ikke noe problem med å spise litt mer av. Men jeg ville muligens ha lavært å spise bringebærmouseen. Om det er mulig å lage kake eller mousse du kan spise selv så er det en god ide !
Somsagt, du velger selv hva du vil - men spør du om råd får du det 
Kos deg i selskapet !